Spør oss om saksbehandling!

Høsten 2020 arrangerer vi som en prøveordning fire gratis nettmøter med saksbehandlere i helse- og omsorgstjenesten.

På disse møtene blir det mulighet til å stille generelle saksbehandlingsspørsmål til oss. Spørsmål kan også meldes inn på e-post i forkant av nettmøtet. Vi har ikke anledning til å gi råd i enkeltsaker, både pga. taushetsplikten og fordi det krever advokatbevilling. Vi vil svare så godt vi kan på de spørsmålene deltakerne kommer med, og i den grad det finnes avklaringer fra nasjonale myndigheter vil vi videreformidle dette til de som deltar.

Møtene blir holdt kl. 10.00 den første fredagen i måneden og avsluttes kl. 12.00 (evt. tidligere hvis det ikke er flere spørsmål).

Nettmøtene er begrenset til 50 plasser på hvert møte. Om de blir fulltegnet vil vi begrense deltakelse til en person fra hver kommune.

Det er mulig å delta via pc, laptop og mobil. Du kan melde deg på med jobbmail eller privatmail, men vi ber om at du oppgir hvilken kommune du jobber i. Etter påmelding vil du få automatiske e-poster med lenker til å legge møtet til i kalenderen din, til eventuell avmelding og til å komme inn i møterommet.

Vi åpner møterommet noen minutter før oppstart. Husk å ikke være på sikker sone når du går inn i møterommet.

Påmelding nettmøter:

4. september 2020 kl. 10.00

2. oktober 2020 kl. 10.00

6. november 2020 kl. 10.00

4. desember 2020 kl. 10.00

Vi kommer til å evaluere nettmøtene i løpet av høsten 2020, for å avklare om det er grunnlag for å fortsette med disse framover. Om vi fortsetter i 2021, vil dette antakelig bli gjort om til en abonnementsordning.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.